20 januar 2025
Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling onsdag den 19. februar 2025 kl. 18:00.
Generalforsamlingen afholdes i mødelokale VIP Lounge 2 i Sportsbyen, Sports Alle 1, 4300 Holbæk.
Der vil traditionen tro blive serveret et måltid i forbindelse med generalforsamlingen.
Vi starter med spisning, og går umiddelbart efter i gang med generalforsamlingen.
Af hensyn til forplejning bedes du tilmelde dig på hjemmesiden under "arrangementer".
https://www.holbaek-cykelsport.dk/events
Dagsorden for generalforsamlingen jævnfør klubbens vedtægter:
Stk. 1. Generalforsamling gennemføres efter følgende dagsorden:
Pkt. 1. Valg af dirigent og referent
Pkt. 2. Formandens beretning
Pkt. 3. Kassererens fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse.
Pkt. 4. Godkendelse af budget.
Pkt. 5. Vedtægtsændringer
Pkt. 6. Behandling af indkomne forslag
Pkt. 7. Valg:
• Valg til bestyrelse
• Valg af suppleant
• Valg af revisor
• Valg af revisorsuppleant
Pkt. 8. Eventuelt
Revideret regnskab og budget offentliggøres senest 5 dage før generalforsamlingen.
Forslag fra medlemmerne, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal indsendes til formanden senest 8 dage forinden den afholdes på følgende mail: Formand@holbaek-cykelsport.dk
Indkomne forslag offentliggøres senest 5 dage før generalforsamling på hjemmesiden.
På generalforsamlingen afgøres alle sager, bortset fra vedtægtsændringer, ved simpelt stemmeflertal.
Kun medlemmer med betalt medlemskab kan afgive stemmer på generalforsamlingen.
Der kan stemmes via fuldmagt til generalforsamlingen. Et fremmødt medlem kan kun medbringe én fuldmagt.m
Afstemningen kan ske ved håndsoprækning, dog skal afstemning ske skriftligt, hvis blot en af de tilstedeværende kræver det.
På vegne af bestyrelsen
Heidi Thomsen Christensen
Forslag til vedtægtsændring fra Bestyrelsen